12 December 2014

Porc cu fistic

1

Ingrediente:

Muschi de porc file
Piper proaspat macinat
Sare
Unt
Ulei
Fistic zdrobit/ macinat
Champignons proaspete


Mod de preparare:

Bucatile de muschi de porc file, le-am asezonat cu piper proaspat macinat, asezandu-le mai apoi intr-o tigaie bine incinsa cu putin ulei si unt. Le-am lasat cam 3 minute pe o parte si 3 pe cealalta.
Intre timp am curatat ciupercile si le-am feliat grosier.
In alta tigaie am pus putin la prajit fisticul zdrobit  impreuna cu sare dupa gust si l-am prajit .
In tigaia in care am prajit carnea, am adaugat ciupercile cu inca putin unt si niste sare, le-am sotat.
Am asezat muschiul pe farfurie peste care am presarat fisticul prajit, langa ciupercile si l-am servit cu bulete de cartofi si mozzarella.


Bon appetit!



1 comment:

  1. Yummm, trebe sa fac si eu neaparat.
    Sa mai postezi te rog, sa am de unde sa ma inspir. Nu mai stiu ce sa gatesc.
    Pup

    ReplyDelete