08 February 2015

Ciorba de vacuta / Beef soup

1

Traditionala ciorba de vacuta, Buna calda servita cu ardei iute si smantana langa. Bogata in legume dar si in carnita :). 

Ingrediente pentru 4 portii

Ingrediente:
200gr pulpa de vita cubulete
1 ceapa medie 
1 morcov
1 ardei gras 
1 telina mica 
1 radacina de patrunjel 
2 cartofi taiati cubulete
1/4 varza tocata fasii
suc de rosii
sare
piper
boia
ulei


Mod de preparare:
Carnea cubulete am pus-o la fiert in apa cu sare si am adunat spuma ori de cate ori a fost nevoie pana cand aceasta s-a fiert. 
Intr-o tigaie am prajit putin ceapa in ulei cu sare boia. Am adaugat amestecul in oala in care carnea fierbea.
Am tocat marut morcovul, ardeiul gras, telina, radacina de patrunjel.Le-am adaugat dupa cum urmeaza:
Morcovul, telina si patrunjeul, dupa 5 minute, ardeiul gras si cartofii, dupa inca 5 minute varza. Timpul total este de 25 de minute de fierbere de la adaugarea radacinoaselor. In ultimele 10 minute de fierbere am adaugat sucul de rosii dupa gust si am asezonat cu sare si piper. 


Best served with cream and chilli pepper. Rich in vegetables but also in meat. :)
Ingredients for 4 serves.

Ingredients:
200gr cubic chopped beef pulp
1 medium onion
1 carrot
1 capsicum
1 small celery
1 parsley root
2 cubic chopped potatoes
1/4 strips chopped cabbage
tomatoes juice
salt
pepper
paprika
oil

Preparation:
In a pot i put the beef pulp to boil in water with salt and gather the scum every time it needs. 
In a pan i fried the onion with oil salt and paprika. The mix i addend in the pot .
I  finely chopped the carrot, capsicum, celery and parley root, and add those like:
The carrot, celery and parley root, after 5 minutes, capsicum and potatoes. After 5 minutes more, the cabbage. The total boil time is 25 minutes after the i added the roots vegetables. In the last 10 minutes of boil i added the tomatoes juice and salt and pepper as my taste. 

1 comment: