24 January 2013

Cheesecake cu fructe de padure

2

Ingrediente:

- 500 grame branza de vacii ( se poate folosi orice alta branza cremoasa)
- 200 grame unt
- 2 pachete de biscuiti simplii
- 1/2 cutie de lapte dulce condensat
- 1 pliculet zahar vanilat
- 2 oua
- 200 gr iaurt
- zeama de la 1 lamaie
- 500 de grame fructe de padure
- 2 pliculete praf de gelatina rosie

Mod de preparare

Biscuitii se sfarama si se amesteca cu untul.  Intr-o tava rotunda tapetata cu hartie de copt, se va creea o baza cu tot cu margini din amestecul mai devreme obtinut. se da la rece circa 15 minute. Intre timp, intr-un bol se va mixa laptepe pana se spumeaza, apoi se adauga branza de vaci si iaurtul, amestecandu-se usor. Trepat se incorporeaza ouale zaharul si zeama de lamaie. Baza se scoate de la frrigider, adaugandu-se crema de branza. Compozitia se da la cuptor cca. 40 de minute la foc mic. Cand e gata se lasa la frigider  50 de minute. Fructele de padure fie ele proaspete congelate sau din compot se aseaza pe intreaga suprafata a cheesecake-ului iar apoi se va turna gelatina peste. Se mai lasa la frigider inca 50 de minute dupa care este numai buna de servit.


Tips: Cheesecake-ul se va tine la frigider tot timpul.




2 comments:

  1. 4 retete am vazut la tine pe blog si toate 4 sunt preferatele mele, sunt innebunita dupa cheesecake, iar fructele de padure sunt preferate mele :X N-am mai mancat de mult, cred ca o sa fac si eu saptamana viitoare, ti-a iesit minunat :*

    ReplyDelete