24 January 2013

Vita in sos de stridii

1

Ingrediente/ portie:

- 100 gr muschi de vita
- 1 lingurita de sos de soia light
- 1 lingurita si jumatate de sos de stridii
- 1 varf de degete de zahar
- sare si piper
- 2 lingurite de ulei de arahide
- 1 ardei chilli mic tocat ( depinde de gust)
- 1 lingurita de otet de orez
- 1 ceapa medie
- optional o mana de pastai de mazare ( mie nu imi place mazarea asa ca nu am folosit-o)
- 1 lingurta cu varf de amidon alimentar

Mod de preparare:

Carnea se taie in fasi subtiri si mici, se asezoneaza cu sare si piper dupa gust  si se prajeste intr-o lingura de ulei de arahide la foc mare intr-o tigaie tip wok, dupa care se da la o farfurile. In aceeasi tigaie se pune restul uleiului ramas si se caleste ceapa impreuna cu ardeiul chilli tocat precum si pastaile de mazare . Int-un bol se vor amesteca toate celalalte ingrediente, care mai apoi se vor turna peste legumele din tigaie. Cand sosul incepe sa se ingroase, se adauga carnea in wok, lasandu-se la foc mediu-mare inca aproximativ 2 minute.


Tips! Ingredientele merg direct proportional cu numarul de portii pe care vreti sa il gatiti. Eu am ales sa servesc acest preparat alaturi de o garnitura de orez prajit cu ou.




1 comment:

  1. O Doamne :X Asta da mancare, mi s-a facut pofta acum :)) Trebuie sa ma duc sa-mi iau un sos de soia ca e pe terminate al meu, cred ca e timpul sa-mi fac o portie, n-am mai mancat de mult :D Arata delicios :*

    ReplyDelete