24 January 2013

Ciuperci la cuptor

2

Ingrediente (3 portii):


- 400 gr ciuperci Champignon proaspete
- 200 gr cascaval/ parmezan
- 200 gr prosciutto
- 4 catei de usturoi
- 2 canii cu apa
- sare, piper,boia


Mod de preparare:

Ciuperciile se curata si li se indeparteaza piciorusul ( si pe acesta il putetii folosi ). Se aseaza intr-o tava cu deschizatura palariei in sus. Se vor condimenta fiecare in parte dupa gust iar mai apoi in fiecare palarioara se va aseza o cantitate de prosciutto si apoi ieste cate un cub de branza. Eu am folosit cascaval afumat pentru un plus de savoare. Apoi apa si cateii de usturoi intregi se vor adauga in tava. Pentru un plus de culoare la exterior puteti presara in toata tava  niste boia. Se dau la cuptorul preincalzit 15-20 de minute.



2 comments:

  1. O mare parte din viata mea am urat ciuperciele, desi ma duceam impreuna cu verisoarele si bunicul meu sa le culegem :)) Acum imi plac la nebunie :D Inainte imi placeau umplute cu branza, acum imi plac simple: la cuptor sau pe gratar cu sare de mare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nici acum nu ma prea dau in vant dupa ciuperci sincer :)) trebuie sa fie bine condimentate ca sa le inghit :)) si obligatoriu numai champignon

      Delete