19 October 2012

Porc Gong-Bao

0

Reteta aceasta este o reteta de origine asiatica, avand o combinatie de dulce, acrisor si iute. Nu necesita mult timp, iar datorita faptului ca unul dintre ingrediente este aluna, ajuta ca preparatul sa fie unul care ofera o stare de satietat pentru o buna perioada de timp. Asa ca:

Ingrrdiente pentru 4portii:
- Carne de porc 800g
- Castravete verde 1buc
- Alune de padure 100g
- Ceapa verde 4fire (se poate folosi si ceapa uscata, 1buc. potrivita)
- Morcov 1buc mare
- Sweet and sour sos (dupa gust) eu am pus aproximativ 1cescuta
- Soja sos ( asemenea si in cazul acesta)
- Chilli sos sau pasta de ardei iute( dupa gust, mie imi place picant)
- Amidon 2linguri.

Mod de preparare:
Taiem legumele strech, si le prajim in uleiul incims la foc mare. Carnea se taie julienne dupa care se prajeste si ea la foc mare, separat de legume. Cand legumele sunt suficient de calite adaugam sosurile si carnea prajita, apoi amidonul dizolvat intr-o jumatate de cana de apa. Cand sosul preparatului s-a ingrosat suficient se adauga alunele si castravetii si se mai lasa 5 minute pe foc, amestecandu-se incontinuu.
Eu am ales sa servesc acest preparat cu orez chinezesc.

0 recenzii:

Post a Comment